مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 آبان 1401 ساعت 09:352022-10-31سياسي

فارس من| شهرداری محدودیتی برای تامین سرویس دانشگاه ندارد


با اضافه شدن اتوبوس به ناوگان شهری محدودیتی در اختصاص سرویس به دانشگاه یا مدارس نداریم اما درخواست ایستگاه خاص، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مخاطبان سوژه) مصطفی حیدری، رییس شورای اسلامی شهر شهرکرد در این خصوص گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری شهرکرد در دستور کار است که این طرح در ابتدا در حوزه اتوبوس رانی اجرا شد و تا کنون 13 اتوبوس جدید مشغول فعالیت شده، 16 اتوبوس در حال خرید و خرید 15 اتوبوس دیگر نیز در دستور کار است.

رییس شورای اسلامی شهرکرد افزود: با اضافه شدن این تعداد اتوبوس به ناوگان شهری محدودیتی در اختصاص سرویس به دانشگاه یا مدارس نداریم اما درخواست ایستگاه خاص، تعداد سرویس و ساعت حرکت اتوبوس ها به درخواست دانشگاه بستگی دارد.

وی ادامه داد: تا کنون همه درخواست های دانشگاه ها مبنی بر تخصیص اتوبوس برای جابه جایی دانشجویان محقق شده است.

ناوگان تاکسی رانی نوسازی می شود حیدری توضیح داد: نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیز در دست اقدام است اما خودروی معرفی شده برای جایگزینی سمند 2گانه سوز سورن با قیمت حدود 280 میلیون تومان است که تهیه این سمند برای رانندگان سخت است.

پیگیری پرداخت تسهیلات برای خرید تاکسی نو وی افزود: رانندگان برای خرید این سمند باید حدود 20 الی 30 میلیون تومان پرداخت کنند که قاعدتاً سخت است لذا دو راهکار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| شهرداری محدودیتی برای تامین سرویس دانشگاه ندارد

فارس من| شهرداری محدودیتی برای تامین سرویس دانشگاه ندارد